2011. november 30., szerda

Habos Karácsony! - azaz játék nálam :)

Úgy hallottam, hogy játékos kedvű társaság vagytok, így gondoltam, hirdetek egy karácsonyi játékot én is. Engem nagyon fel tud dobni az ilyesmi, és a Karácsonynál jobb kifogást most egy darabig úgysem találhatnék :) na meg mivel karácsony-mániás vagyok, és imádok ajándékozni, ez pont kapóra jött. Nem is az ajándék ténye az, ami számít, hanem a megajándékozott mosolya, elégedettsége, ami a tortás szenvedélyem egyik fő mozgatórugója is. Szerettem volna valami rám jellemző dolgot adni, a logot-t is úgy szerkesztettem meg, hogy „tejszínhabos” legyen. Na de elég a dumából, jöjjön a lényeg, íme a teendők:

  1. Ha még nem vagy rendszeres olvasó, kérlek tedd meg, hogy regisztrálsz 
  2. Tortáim között található egy kakukktojás. Ha megtaláltad, írj ide egy kommentet, hogy szerinted melyik az és/vagy miért. Kis segítség: a torták, nem a sütik között kell keresni.
  3. A játék 2011. dec. 14-én  20.00 óráig tart!! Minden résztvevő bekerül a lent is látható Mikulás-kosárba, ahol sorsa a vak szerencsére lesz bízva. 
  4. És végül, de nem utolsó sorban a nyeremények:
Két csomagot fogok kisorsolni, remélem mindkettő elnyeri a tetszéseteket :)



Édes-mézes csomag:                                                                                     
  • Egy csomag mézeskalács fűszer, a sütés megkönnyítéséhez
  • egzotikus aszaltgyümölcs mix, a kuglóf felejthetetlenné tételéhez
  • bordó hajtogatható masnik a csomagokra, fenyőfára
  • fa maci díszecske






Marcipán mánia csomag:                          
  • egy csomag marcipán „burgonya” – azaz kis marcipángolyók, nagyon jópofa, ideális tortadíszítéshez, bonbonok töltéséhez
  • Marcipán tábla, csokoládé bevonattal
  • 1 db arany hajtogatható nagymasni a csomagokra, fenyőfára
  • hóember karácsonyi díszecske 



Aki a kommentben meghagyja azt is, melyik csomagot szeretné, a választottat fogom neki postázni. Ha véletlenül mindkét nyertes ugyanazt a csomagot választaná, akkor az első szerencsés kapja az általa választottat, de azt hiszem, a másikuk sem panaszkodhat majd.
Plusz, mindkét nyertes csomagjában egy kis meglepi is lapul majd :)

Opcionális (=örülök neki, de nem feltétel): Kérlek, oszd meg saját oldaladon is a felhívást, hogy aki szeretne játszani, de még nem olvasója a blogomnak, szintén csatlakozhasson! Köszönöm előre is, és jó játékot kívánok mindenkinek!

A kockázatokról és mellékhatásokról kérdezzétek meg Fortunát, vagy a Mikulást.

39 megjegyzés:

  1. Hali! Szeretnék játszani! :) Jó kérdést tettél fel, olyan sokféle kategóriában készítettél finomságokat, hogy elég nehéz döntés...lenne, ha nem lenne köztük egy baba torta pelenkából! :) Nekem ő a kakukktojás, mert nem ehető anyagokból van. És ha netán kedvezne nekem Fortuna, akkor a 2. számú csomagra hajtanék nagyon. :D

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy szóltál, most nagyon kevés időm van szétnézni bárkinél sajna:-))

    Gyorsan jöttem játszani:-)KÖszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szeretnék én is játszani:)-Szerintem is a megoldás a Baba torta pelenkából,mivel nem ehető,de nagyon klassz!!
    Ha Fortuna rám mosolyogna, bármelyik ajándéknak örülnék:D

    VálaszTörlés
  4. Én is jövök játszani!! Bizony az a nem ehető a kakukktojás! Bármelyik csominak örülnék:)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék játszani. A pelusból készült torta?

    VálaszTörlés
  6. Naháááát! :) Játééék! Hú de jó, naná, hogy jövök!
    Szerintem is a pelus torta a kakukktojás! :) De amúgy a sushi torta is lehetne, mert nem vágnám rá elsőre, hogy torta. :)
    Ha már lehet választani, akkor MARCIPÁNOS CSOMI! :) Mivel marcipán őrült vagyok! :)
    Sok játékost! Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék játszani, csatlakozom a többséghez,szerintem is a pelusos a kakukktojás, talán mert nem ehető?! Az ajándékok közül bármelyiknek örülnék!

    VálaszTörlés
  8. Szuper, Lányok, örülök, hogy jöttök játszani! És nyugodtan terjesszétek az igét, legyünk jó sokan, annál izgibb lesz a sorsolás :))

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a játékhoz való invitálást!
    Kakukktojás? Most írhatnám azt, hogy a "vigyorgó eprek", mert nem is vigyorognak :-)
    vagy a cicis torta, mert az teljesen más kategória, mint a többi, vagy....
    Szóval kizárásos alapon marad a pelusos tortád!
    Nem is biztos, hogy terjesztenünk kéne a játékot (hihihi), mert így nagyobb az esélyünk a nyereményre (húúú, de gonosz!)
    Ha választhatnék, akkor a marcipános legyen! Mézesfűszerből, kandírozott gyümölcsből már bevásároltam, de elfogyna az is!
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Szia Tejszínhab!Szuper játékot találtál ki,végignéztem az összes tortádat,és hát egyik szebb,mint a másik,nagyon ügyes vagy!A pelus-torta természetesen a kakukktojás (szerintem),és ha már kívánságműsor,akkor a marcipános csomagra szavok:)Gratulálok a színvonalas blogodhoz!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a meghívást! :-) A pelenka torta tűnik kakukktojásnak, azt jó kapni, de talán nem enném meg. :-)
    Azt hiszem a marcipános csomagra neveznék be.

    VálaszTörlés
  12. Szia!Szerintem is a pelusos,bár nekünk az is jól jönne:)

    VálaszTörlés
  13. MOst látom volt kérdés is.
    Meg is találtam a kakukktojást:-)
    http://habtejszin.blogspot.com/2011/08/pelenka-torta.html

    VálaszTörlés
  14. Jól van, látom gyűltök-gyűltök :) Bár M@rti nagyon rafkós módszert talált ki a nyerési esélyek növelésére :))
    Külön üdvözlet Edónak és monika-nak az új olvasóknak :) Edó, köszönöm a dicséretet, igyekszem :))

    VálaszTörlés
  15. Szia Tejszínhab!
    Persze h játszani szeretnék Nálad!
    Mivel mindenki a "pelus" tortádat említette, hát...... csatlakozom hozzájuk :)) A pelus torta a kakukktojás!

    VálaszTörlés
  16. Szia Tejszínhab!

    Én is szeretnék játszani. A kakukk tojás a pelenkatortád, mert nem ehető.

    VálaszTörlés
  17. Jöttem én is, szeretnék játszani! :) Köszi a lehetőséget,a pelustorta. :)))

    VálaszTörlés
  18. Én is én is...:D Jó kis játék...:) Szerintem is a pelusos torta a kakuktojás...:D

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nagyon egyedi ez a játékfelhívás, így nem is tudok ellenálni :) Szóval a pelenka torta a kakukktojás, mivel nem ehető :) Ha valami csoda folytán az én nevem lenne a szerencsés, akkor marcipán imádóként a kettes számú csomagot választanám :)

    VálaszTörlés
  20. Szia! Kapcsolódni szeretnék a játékhoz! Nem nehéz előttem már többet jelezték a nem ehető pelusos torta a kakukktojás! Ha netán Fortuna kegyes hozzám számomra bármelyik csomag nagyon vonzónak tűnik! Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  21. Szia!! Itt is köszönöm ! Most vagyok itt először de nagyon tetszik!!
    Hááát nem is tudom a pelustorta a kakukk tojás???:-)))))

    VálaszTörlés
  22. Sok már a megfejtés de azért beállok a sorba hátha :) Nem vagyunk túl jó barátnők Fortunával de hátha most nekem kedvez.
    A pelus torta a kakukktojás :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! Jöttem játszani:D Szerintem is a pelenka torta a kakukktojás!:d Nekem teljesen mindegy melyik csomag lenne mindkettő nagyon szupi.:)

    VálaszTörlés
  24. Szia! Szeretnék játszani :) Szerintem a baba torta pelenkából a kakukktojás, mivel az nem ehető :) Marcipán mánia csomagot választanám :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Nagyon gyönyörűek a tortáid! Gratulálok! (: Úgy gondolom, a pelusos a kakukktojás. (: Nagyon jó lett az a torta is. (:
    Itthon sehol sem kapok mézeskalács fűszerkeveréket, viszont nagy marcipán rajongó vagyok, így nekem bármelyik csomagot küldhetnéd, mindkettőnek ugyanúgy örülnék!
    Köszönöm szépen a lehetőséget!
    Nálam is játék van, ha kedved van, nézz be! (:
    Kellemes ünnepeket!
    Isa

    VálaszTörlés
  26. A pelenka torta a kakukktojás :-)(nekünk abból most sok fog fogyni:-) )

    VálaszTörlés
  27. Játszanék én is, természetesen a pelenkatorta a kakukktojás!

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Én is jöttem játszani :) A pelenkatorta a kakukktojás.
    A gombolyagos cicás tortád nagyon tetszik! :) És a többi is ...
    (A marcipános csomagnak nagyon örülnék.)

    VálaszTörlés
  29. pelustorta :D
    én nem szeretem a marcipánt, így a mézes csomagra pályázok :)

    VálaszTörlés
  30. pelustorta a jelige.
    bár már a hideg ráz a pelenkja szótól is. azért jöttem játszani.

    ajándék lónak nem nézik a fogát, így bármelyiknek örülnék, ha előtte Fortuna a kegyeibe fogadna. bár mint a töbség, marcipánt részesíteném előnyben, de ez csak picike szempont.

    VálaszTörlés
  31. Szia! Én is jöttem játszani! Köszönöm, hogy hívtál! :) Szerintem is a pelus torta a kakukktojás. A tortáidat végignézve más kirívó különbség nincs a tortáid között, de ha mégis lenne, akkor meg nem vagyunk elég alaposak :)

    Ha van kedved gyere Te is játszani: http://pannafoz.blogspot.com/2011/12/jegkori-szuletesnap-es-jatek.html

    VálaszTörlés
  32. Szia! Nagyon jól néznek ki a tortáid! A megfejtés: pelus-torta :) Ha nyernék, a marcipános csomagot választanám :)

    VálaszTörlés
  33. Szia! Én is rendszeres olvasód leszek, ill. már vagyok! :) ...és persze, hogy szeretnék játszani is! :D A megfejtés: a pelustorta. (könnyű > főleg, hogy előttem már rengetegen megírták :))
    Az arany masnik nagyon jól jönnének, mert a karácsonyfánk díszei piros-arany színben pompáznak - piros masnijaink már vannak, de az arany még éppen hiányzik! :) > Tehát, ha a szerencse kedvezne Nekem, akkor inkább a második csomagot kérném... :)

    VálaszTörlés
  34. Igaz nem régen olvaslak most lettem regisztrált követőd.Szeretnék részt venni a játékban.Ha fortuna kegyeltje lennék/amire kicsi az esély/nekem jó lesz bármelyik csomag,vagy talán a marcipános.Látod ezért jó bármelyik mert választani se tudnék.

    VálaszTörlés
  35. Nagy igyekezetemben elfejtettem a lényeget.A kakukk tojás;a pelenka torta.

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Jöttem játszani én is.
    Szerintem is a pelustorta a kakukk tojás.

    Ja, és a követőd lettem...

    VálaszTörlés
  37. Szeretnék én is játszani.. :)
    A pelustorta a kakukktojás!
    És a marcipános csomagot szeretném, ha nekem kedvez a szerencse.. :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  38. Szia!Jövök játszani!Beállok a sorba a pelenkatortával, de ez is nagyon "finom" egy kismama számára,vagyis nagy segítség!
    Bármelyik csomagot elfogadnám kezdő háziasszonyként! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...