2011. december 14., szerda

Játék sorsolása és a nyertesek!

Lezárult a Karácsonyi játék itt a blogomon! Mielőtt elárulnám, kik a szerencsés nyertesek, szeretném Nektek megköszönni a részvételt, örülök, hogy ilyen sokan jöttetek – szám szerint 35-en, ami egy zöldfülű bloggerhez képest nagyon jó arány. :) Hoztam nektek képeket a sorsolásról, amiben Hercim segített.


Miki és a cetlik. Nem volt nehéz kitalálni, a kakukktojás a pelenka tortám volt, ami valóban nem ehető J Meg lehet ugyan próbálni, de…
Ide írom a nyertesekhez a kommentjeiket, hogy jobban felismerjék magukat :)

Sorban húztuk ki a két csomagot, először az Édes-mézeset. Aki pedig nyerte:




Éva!  "Szia! Kapcsolódni szeretnék a játékhoz! Nem nehéz előttem már többet jelezték a nem ehető pelusos torta a kakukktojás! Ha netán Fortuna kegyes hozzám számomra bármelyik csomag nagyon vonzónak tűnik! Köszi a játékot!" 


Marcipán-mánia csomagunk is gazdára talált:





Jámborné Budai Mónikáé lett! "Szia! Szeretnék én is játszani:)-Szerintem is a megoldás a Baba torta pelenkából,mivel nem ehető,de nagyon klassz!!
Ha Fortuna rám mosolyogna, bármelyik ajándéknak örülnék:D"

Éva, és Bibimoni, gratulálok Nektek! Kérlek, írjátok meg a címeteket a tejszinhabtortai@gmail.com-ra. Minél hamarabb reagáltok, annál hamarabb a kezetekben lesz a csomagocska :)
Akik nem nyertek, azok se szomorkodjanak, mert nagyon megtetszett ez a játékosdi és már töröm a fejem a következőn…
Addig is mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok! :)

10 megjegyzés:

  1. Akkor figyelni fogok a későbbiekben :-)!
    A nyerteseknek pedig gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok mindkettőjüknek!!! :) :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek!:)

    VálaszTörlés
  4. Hurrá !!!Nagyon szépen köszönöm, boldog vagyok !

    VálaszTörlés
  5. Gratu és Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok én is a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  7. Én is gratulálok! Kellemes Ünnepeket - ha addig nem "találkoznánk"! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...