2012. január 24., kedd

Szofisztikált túrótorta / Sophisticated cottage cheese cake

Nem tudom már melyik rajzfilmben sütött a főszereplő magának szülinapi tortát... Most én is magamnak sütöttem. Mindjárt 2-t is. Az egyik a lent látható, szofisztikált túrótorta, amit a család idősebb tagjai is fintorgás nélkül fogadnak. A kéréseik: no kókusz, no bogyósgyümölcs (pedig azt szerettem volna :S), no tejszín, no fondant. És a gesztenyés most volt… Hát, igen, nagy a család... Egy vékony réteg piskótára mascarponéval "dúsított" túrót kentem, amit némi reszelt citromhéjjal, porcukorral és tejszínnel ízesítettem. Egy éjszakára hűtőbe tettem, másnap dekoráltam barackgerezdekkel, csokiforgáccsal és csokiba mártott ostyával. Nem valami wasist, de azért megmutatom. Ha az én kedvemre való készül, akkor biztosan nem így néz ki.




A másik az én ízlésemnek megfelelő, burkolt formatorta volt, amit egyelőre nem mutatok meg, mert beküldtem egy versenyre. Viszont már én is nézegettem annyit a blogokat, hogy mindenkihez társítottam egy adott stílust. Ha van kedvetek, lehet tippelni, hogy én melyiket küldtem be. Február 19-től láthatóak a torták itt. Azt hiszem, a tavalyi bénázásom után végre sikerült egy olyan tortával neveznem, amivel elégedett vagyok és amiben végre kiélhettem magam:). 

13 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!
    A torta pedig biztosan szép lett,majd megnézem ha nyilvános lesz.
    Addig is szurkolok és a túró tortáról meg csak annyit,hogy látszik,hogy finomra sikerült!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Móni, majd várom a véleményed, szerinted melyik az enyém a mezőnyből ;)

      Törlés
  2. Jó is néha egy könnyed túrótorta, de ne hari nem értem az első szót. A címben szifisztikált, a cikkben szofisztikált van, de nem értem hogy mire használod? Ne keress hátsó szándékot, tényleg nem értem. Kérlek magyarázd el! Köszi! Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dina, a magyarázat csak annyi, hogy nem tudok gépelni... :) Lefáradtam... de javítottam. A szofisztikált itt csak annyi, hogy ha az én kedvemre valót sütök, azon van bigyó, van fondant, van minden csicsa. Ez ahhoz képest "letisztult" lett.

      Törlés
    2. Ó, köszi! :) megnéztem a gugliban, de kismillió fordítást lökött, és nem tudtam melyiket párosítsam hozzá, de így már értem! :)

      Törlés
  3. Boldog szülinapot! A túrótorta nálunk is nagy kedvenc. Nagyon szépre sikerült. :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot! Hát igencsak nehéz dolgod lehetett, ha ennyi igénynek kellett megfelelned, de látom remekül megoldottad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Panna! Próbálkozik az ember :D

      Törlés
  5. Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked! :-) Nagyon kíváncsi vagyok a nagy műre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Katuci! Hát még én milyen kíváncsi vagyok a fogadtatására ;)

      Törlés
  6. Boldog szülinapot! A túrótorta biztos finom volt és hát igen, van úgy néha h magunknak kell szülinapi tortát készíteni:)))) Várom a tortádat a versenyen! Én is készülök csak az enyém még nincs kész:)

    VálaszTörlés
  7. Judóca, akkor tippeljünk együtt, melyik kié ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...