2017. április 3., hétfő

Kedvenc képem - JÁTÉK (3. forduló)

Mostanában nem volt időm blogolni, így kétszeresen is lemaradtam erről a játékról. Pedig a kezdeményezés nagyon tetszik. A játék Anitól, a Parókia konyhája blog írójától indult, majd Teller-cake vette át a stafétát és most Melindánál lehet majd bogarászni a listát.
Egy jól sikerült fotónak nagy szerepe van abban, hogy mások felírják a receptet a "kipróbálandó"-listájukra (remélem nem csak az enyém ér a szoba egyik végétől a másikig), de sajnos nem álltam sorban, amikor a fotóstehetséget osztogatták. Van néhány jól elcsípett képem, de a legtöbbször az a helyzet, hogy vagy este fejezem be a tortát és másnap már vinni kell, vagy pont emiatt nem is lehet felvágni, szóval ritka az a csillagállás, amikor jó képet lövök (bár a kókuszos-mogyorókrémes tortával sikerült felülmúlnom magam :)
A kedvenc képemet éppen ezért H. készítette, ami nem más,mint...





a Ferrero torta! 
Többszörösen is kedvenc, ránézésre is, az alkalom miatt is, és végül azért, mert beválasztották a GoodFood olvasói receptek rovatába. 
Ha szeretnétek ti is elkészíteni,  itt elolvashatjátok a receptet.
Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon, de nagyon tetszik!! Csodálatos fotó, isteni finom torta, és örökké hálás leszek a remek receptért!! A GoodFodd-ban való megjelenéshez pedig most is csak gratulálni tudok!! Igazán jó választás volt a részükről. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik. Imádnám (enni) :) gyorsan meg is kukkoltam a receptet :) kösziiiii

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...