2011. november 9., szerda

Royal torta cukorkoronával / Royal cake with sugar crown

Szintén a hétvégén készült ez a klasszikus royal torta túrós-barackos töltelékkel, 2 lap 3 tojásos piskótából. 


Sikerült egy jó magas, de nem faragós piskóta receptet találnom, ezt használtam. Életemben még ekkora piskótám nem sikerült J Maga a töltelék így másnapra teljesen barackos pöttyös rudi ízesítést ért el.
A korona unidecből van,  amit 2 napon keresztül szárítottam egy fém tolltartóra tekerve J Egy kevés arany lüszter is van rajta, bár ez lehet ebben a fényben nem látszik, a drágaköveket pedig gumicukorból vágtam ki. Egyszóval minden ehető rajta. Magát a formát Sigfried herceg koronájáról mintáztam, ha ez mond valakinek valamit J


Olvastam már máshol is, hogy a 2 legmacerásabb szín a fekete és a piros, de azt nem gondoltam, hogy ennyire. Majdnem fél tubus wilton pasztát belegyúrtam, mire elértem ezt a szép pirosat, kezdetben konkrétan rózsaszín volt, aztán kezdett kicsit „Verdásodni”. Hát elszöszöltem vele, az tény.
A torta oldalát a vadiúj gyémánt mintázómmal készítettem, de ezután még végigmentem rajta a derelyevágóval, hogy igazán párnás hatást keltsen. A gyöngyöket egyenként, csipesszel applikáltam a találkozási pontokba – esküszöm, ez a része tetszett a legjobban (ne kérdezzétek miértJ) Mivel maradt még arany unidecem, ebből sodortam az oldalára egy madzagot és készítettem egy „cédulát” a korona mellé.


Bocsika az esetleges fénytani hibák miatt, este volt a köszöntés, lámpafényben fotózni meg…

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, a piros tök jól sikerült, a korona pedig csillog annak rendje és módja szerint. Nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés
  2. A piros szerintem még nehezebb eset, mint a fekete. A lényeg a végeredmény, nagyon szép színe lett!
    Meg az egész, úgy ahogy van, nagyon jó lett! :)
    A gyönyözés nekem is kedvenc elfoglaltságom, olyan jó vele szöszölni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki a tortád kívül és belül is:)
    A pirossal nekem is mindig meggyűlik a bajom de még soha nem sikerült ilyen szépen mint most a Tiéd! Szép a gyöngyözés és jól sikerült a korona is. Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nektek! Ilyen kommentekért érdemes volt annyit szenvedni a piros színnel :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! A piros nekem se mindig akar igazán piros lenni, melyik wilton színt használtad ehhez? És milyen az a gyémántmintázó?:) Most találtam nem rég neten egy leírást a házi gyémántmintázó elkészítéséhez én majd azt fogom megcsinálni :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Picu! Köszi! Az a neve, hogy wilton piros (Rojo sin sabor van még ráírva :) Ilyen gyémántmintázóm van, de ha te csinálod otthon, az sokkal jobb (ez egy kisebb vagyon volt Sőreginél :S ) http://cakesecrets.com.au/item_9/Diamond-Side-Patchwork-Cutters.htm

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...