2012. október 7., vasárnap

Csokiló / Chocolate horse cake

Az egyik legrettegettebb torta-téma számomra a ló. Most megtalált. Sokan biztos előjönnek most a Keresztapás poénokkal, de ezúttal nem járnak messze a valóságtól: voltam ugyanis olyan béna, hogy elfelejtettem, hogy meg lett élezve a késünk és frankón végighúztam az élén az ujjamat. Úgy 10-15 percre szépen kivontam magam a forgalomból, és elfehéredve ültem a kanapén, aztán úgy döntöttem, hogy kantár nem lesz a pónin. Merthogy ez inkább póni. Egy 3-éves hölgyeménynek készült, belül csupa csoki - csokis piskóta, tejszínes csokikrémmel, mindkettő természetesen kedvencemmel, a holland kakaóval készül :) Először próbáltam ki a chokoflexet is, mivel barna marcipánt nem tudtam kellő mennyiségben és időben beszerezni. Nagyon jól lehetett vele dolgozni, és finom is. Igaz a porcukor baromira meglátszik rajta, de ezt vizes ecsettel könnyen lehet orvosolni. Minden egyéb dekoráció is jól ragad rá, már alapból. 

One of the most terrifying cake themes for me is the horse. Now I had to bake one. Some of you may associate to the film, the Godfather, and this time those may not be too far away from reality. Thanks to our new knife sharpener, I nearly cut my finger into half, while cutting down the leftover cover, and I had to take a break. This is why I omitted the brindle...
Actually this is more like a pony. I made it for a 3-year old little girl, who loves horses. It is chocolate inside and outside as well - it's the first time I used chokoflex for covering a cake, and it was really easy to work with. 



Összességében sokkal simábban ment a dolog - a késes bakit leszámítva - mint amire számítottam, és jobban sikerült, mint gondoltam. Egész "lóképű" lett a végeredmény :) Mintának Dina blogger barátném lovacskái szolgáltak, bár ő már profi a témában. Nekem egyelőre elég volt ennyi izgalom is :)

The result was better than I have expected, though not as perfect as my blogger friend Dina's, who is already a professional on the topic. :) But mine is quite handsome either. :)

17 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, ügyes voltál nagyon! (A késes sztorit leszámítva...)Valóban egy igazi, ennivaló Csoki(csikó)ló! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi teller-cake. Nekem is tetszik ez a full csoki kombináció :)

      Törlés
  2. De édes. Jó, hogy felelevenítetted nekem a keresztapa trilógiát, mert imádtam, bár eddig tortáról még nem asszociáltam rá...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát eddig én sem... :( Filmben azért jobb, mint élőben :)

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki, nem látszik a "rettegés" a tortán:))))

    VálaszTörlés
  4. Hú, de szuper! Mond csak mit csinálsz, hogy ilyen jól tudsz bánni a csokival? Nekem mindig törik és nagyon béna lesz bevonásnál :( Vagy csak rosszul készítem el??

    VálaszTörlés
  5. Ja, hogy nem is csoki :) Első ránézésre annak tűnt :) Ó, nem szeretem az ilyen konyhai baleseteket :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Panna! Igen, ezt már szorgos kezek elkészítették előttem! Teljesen jó csokiíze van, könnyen lehet vele dolgozni, mintha csak marcipánt nyújtanál. Próbáld ki! :)

      Törlés
  6. Remélem hamar begyógyul az ujjad! :( Rossz volt első olvasásra is, de itt is szörnyű volt, szinte éreztem. Gyógypuszi sok-sok! :) Különben meg nagyon franco a csokilovad! Kapísi? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kapísi, amigo! :) Bár még van mit tanulnom tőled :)

      Törlés
  7. Jaj, te szegény... remélem, nem vágtad meg nagyon! a ló amúgy tök szupi lett! és ez a chocoflex milyen szép barna! :OO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kricky! Igen, kellemesen csalódtam a chokoflex-ben :) Azért megmaradok, betadine-t tudom ajánlani mindenkinek hasonló baleseteknél, de tudom neked is volt egy ilyen - az is elég horrorisztikus volt :)

      Törlés
  8. Nagyon klassz lett a csupa csoki lovacska.!!!!!!!!!
    Remélem hamar meggyógyul az ujjad.

    VálaszTörlés
  9. csoki lovacska is kipipálva....átestél te is a tűzkeresztségen. Tök ari lett:) Az enyém elsőm sokkal béndzsább volt anno :))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól sikerült a csokilovacskád! Én állatokat képtelen vagyok formázni.
    Remélem, az ujjad már begyógyult!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon szép lett, le a kalappal!!:) És a többi tortáid is egytől egyig csodásak!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...